نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2060
-
الف
+

همسر بازیگر مشهور ایرانی درگذشت

«گیتی رئوفی»، همسر زنده یاد «جمشید مشایخی» بازیگر فقید سینما و تلویزیون ایران درگذشت.

به گزارش آی فیلم 2، «گیتی رئوفی»، همسر زنده یاد «جمشید مشایخی» بازیگر فقید سینما و تلویزیون ایران و مادر «نادر مشایخی» آهنگساز، رهبر ارکستر و بازیگر، در یکی از شفاخانه های تهران درگذشت.

«نادر مشایخی» فرزندِ زنده‌یاد بانو رئوفی در یک مصاحبه این خبر را تایید کرد و گفت: مادرم صبح امروز شنبه 20 قوس (آذر) 1400 براثر ضعف شدید درگذشت.

مشایخی ادامه داد: چند ماه پیش خودم و مادرم به کرونا مبتلا شدیم. پس از گذراندنِ دوران نقاهتِ این بیماری، مادرم دیگر به خوبی گذشته نشد.

«گیتی رئوفی» دخترعمه‌ زنده یاد «جمشید مشایخی» بود که در سال 1336 با هم ازدواج کردند و حاصل ازدواج آنها سه فرزند است که دو پسر و یک دختر به نام‌های نادر، سام و نغمه هستند.

این بانوی فقید متولد 1315 در شهر قزوین بود. تحصیلاتش را در رشته طبیعی و خانه‌داری گذراند و توانست فوق دیپلوم این دو رشته را اخذ کند.

گیتی رئوفی

به نقل از تسنیم, زنده‌یاد جمشید مشایخی ماجرای ازدواجش با زنده‌یاد گیتی رئوفی را اینگونه روایت کرده است: در سال 1336 به همرا برادرم به عیادت عمه رفتم که در آنجا برای اولین بار عاشق گیتی افروز رئوفی شدم و فردایش به همراه خانواده به خواستگاری اش رفتیم و بعد ازدواج کردیم مهریه مان را یک جلد قرآن کریم و یک شاخه گل سفید ثبت کردیم.

بیشتر بخوانید:

مصاحبه اختصاصی آی فیلم2 با «جمشید مشایخی» 13 روز پیش از درگذشتش

جمشید مشایخی ؛ بازیگر کهنه کار سینما ، تلویزیون و تیاتر ایران در گذشت

م ا 

نظر شما
ارسال نظر